WSV Boxmeer bestaat 40 jaar

Om de feestelijkheden van de Watersport vereniging Boxmeer rond het 40 jarig bestaan meer luister bij te zetten zijn we gevraagd om met twee boten op de ‘open dag’ op  zondagmiddag vaartochten te maken om bezoekers kennis te laten maken met de watersport.Daarvoor voeren we met de Zeldenrust en de sleepboot Hylke naar de haven in Boxmeer waarbij we voor het gemak het pontje langszij van de sleepboot meenamen.  Dat vaart vlot en met een klein uurtje waren we ter plaatse.

Voor het publiek was er die ‘open dag’ van alles te zien en te doen op het water en op de wal, demonstraties zeilen voor de jeugd tot muziek in de feesttent. Van de vaartochtjes met de beide boten werd druk gebruik gemaakt en het publiek genoot van de mooie omgeving en dat met prima weer er bij. De schippers Wim en Geert wisselden elkaar af en de Zeldenrust was hier in zijn element. Op- en afstappen van passagiers liep vlot vanaf de steiger van de vereniging. Dat willen we vaker doen.